وبلاگ vdash

اخبار و مقالات مربوط به vdash، نرم افزار آنالیز اطلاعات و ساخت داشبورد مدیریتی

اطلاعات مصرف کنندگان ، دارایی های استراتژیک کسب و کارهای موفق

یک چالش بزرگ برای CEO ها، به دست آوردن یک بینش یکپارچه از داده های شخصی مشتریانشان برای به کارگیری در کسب و کار است. در حال حاضر ، داده های شخصی بیشتر در موارد ارتباط نزدیک با مشتریان مثل ارائه خدمات (85 درصد از مدیران عامل همیشه یا اغلب با استفاده از داده های مشتری این مورد را بهبود می بخشند ) خرید و فروش (84٪) و بازاریابی (81٪) مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع تنها می تواند به سودهای کوتاه مدت یا صرفه جویی در هزینه ها و بهبود فروش، همچنین آگاهی از فرصت های  استراتژیک دیگر موثر باشد.



به دلیل آن است که بسیاری از سازمان ها هنوز اطلاعات و داده جمع آوری نمی کنند و یا اینکه مدیران ارشد اعتقادی به بررسی کسب و کار از طریق بررسی وضعیت مشتریان ندارند، داده مشتریان هنوز در قسمت های کلیدی کسب و کار مورد استفاده قرار نمی گیرد. مدیران اجرائی می گویند که اطلاعات شخصی برای منابع انسانی، تدارکات و منابع مورد استفاده قرار نمی گیرد.

چاش های داده ها و اطلاعات انبوه برای سازمان ها : 

حجم زیاد داده ها : 
داده های انبوه تقریبا غیر قابل درکی جمع آوری می شوند . سازمان ها چگونه در مورد زمان جمع آوری داده ها تصمیم گیری می کنند ؟ به یاد داشته باشیم که داده انبوه به معنی بینش زیاد و دقیق نیست. 

پارازیت و بینش شفاف :

استخراج ارزش از داده های انبوه مثل پیدا کردن سوزن در یک انبار کاه است . سازمان ها چگونه پارازیت را از بینش دقیق تشخیص می دهند ؟ 

داده های متفاوت ( ساختاریافته و بدون ساختار ) :

سازمان ها چگونه  داده های ساختار یافته ثبتی و بدون ساختار شبکه های اجتماعی مربوط به یک مشتری را معنی دار کرده و آنها را تبدیل به یک بینش یکپارچه می کنند  ؟ 

داده های ناقص : 

طبیعتا خطا و مشکلات کیفیتی داده غیر قابل اجتناب است . سازمان ها چگونه خطا ها را شناسایی می کنند ؟

مشکلات رو به افزایش در زمینه پیش بینی:

اطلاعاتی که امروز جمع آوری می شود ، لزوما جواب نیازها و خواسته ها و سوالات فردای مشتریان نیست . 


امکان ارسال نظر برای این موضوع وجود ندارد